Selasa, 28 Januari 2014

~*• Sabarkan HatiMu Dalam Penantian •*~

Bismillahirrahmanirrahiim


Jodohku

‎Bismillahirrahmanirrahiim



Jodohku

Usahlah bimbang dan ragu
Jika kita ditakdirkan bersatu ﺍِ ﻥْ ﺷَﺂ ﺀَ ﺍﻟﻠّﻪُ  rintangan dan halangan apapun takkan bisa memisahkan kau dan aku....

Namun jika kita tak berjodoh 
Maka sedekat apapun kita pasti akan berpisah jua...


Yaa Allah, ajarkan kami mencintai dengan 
sederhana, ajarkan kami agar lebih pandai menyimpan rasa cinta........Dan 
 Ajarkan kami untuk lebih
mecintai-Mu dan kekasih-Mu......


Ya Allah jauhkan kami dari dosa dunia, jagalah diri kami
 dari dosa cinta, aku mencintainya kerana-MU
Maka aku pun rela melepaskannya apabila Engkau menghendaki kami berpisah....aku mohon pada MU gantikanlah yang terbaik menurut kehendak dan redha MU  Ya Allah


ﺍَﻣِﻴﻦ ﻳَﺎ ﺭَﺏَّ ﺍﻟْﻌَﺎﻟَﻤِﻴْﻦ‎ Usahlah bimbang dan ragu
Jika kita ditakdirkan bersatu ﺍِ ﻥْ ﺷَﺂ ﺀَ ﺍﻟﻠّﻪُ rintangan dan halangan apapun takkan bisa memisahkan kau dan aku....
Namun jika kita tak berjodoh
Maka sedekat apapun kita pasti akan berpisah jua...

Yaa Allah, ajarkan kami mencintai dengan
sederhana, ajarkan kami agar lebih pandai menyimpan rasa cinta........Dan
Ajarkan kami untuk lebih
mecintai-Mu dan kekasih-Mu......

Ya Allah jauhkan kami dari dosa dunia, jagalah diri kami
dari dosa cinta, aku mencintainya kerana-MU
Maka aku pun rela melepaskannya apabila Engkau menghendaki kami berpisah....aku mohon pada MU gantikanlah yang terbaik menurut kehendak dan redha MU Ya Allah


ﺍَﻣِﻴﻦ ﻳَﺎ ﺭَﺏَّ ﺍﻟْﻌَﺎﻟَﻤِﻴْﻦ

Tidak ada komentar: